Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Smartwool

Smartwool márkát két new england-i síoktató alapította Coloradoban (USA) 1994-ben, ahogy általában minden gyártó a zoknikészítéssel kezdték, egyszerűen azt akarták, hogy síelés közben ne fázzon a lábujjuk. Ekkor fedezték fel a merinó gyapjú (Az Új-Zélandról származó merinó egy hosszadalmas tenyésztési eljárással kinevelt finomgyapjas juhfajta) jótékony hatását. Puha volt (puhább, mint bármely gyapjú, amit valaha is éreztek), nedvességelvezető, hőszabályozó (hidegben meleg, melegben hűvös), fenntartható és szag-semlegesítő volt – segít szárazon, kényelmesen és melegen tartani a lábakat. hosszabban, mint az akkor viselt szintetikus zoknik. Valójában olyan jól működött, hogy szinte minden egyes termékben ezt használják.

Az egész márka arra épült, hogy kényelmesen érezhessük magunkat a szabadtéri kalandokon, ez a törekvés továbbra is táplálja a Smartwool márkát. Mára már az egyik legjelentősebb gyapjú alapanyagú márkává nőtték ki magukat a piacon, akik több nemzetközi díjjal is büszkélkedhetnek.